Ειδήσεις

Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά έχω σωματότυπο αχλάδι Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Eρώτηση:  Καλημερα...ειμαι 1.57... και ειμαι 72 κιλα...τον τελευταιο καιρο αποφασισα να ξεκινησω γυμναστηριο και διατροφη η καποια διαιτα...ζητησα απο τον γυμναστη μου καποια διαιτα αλλα αυτες που μου εδωσε ειναι εξαντλητικες....πρεπει να τρωω ολο κοτοπουλο και τονο σε νερο....δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα καπου αλλα εχω σωματοτυπο αχλαδι και πολλες φορες νιωθω λιγο ασχημα με τον πωπο μου....θελω να χασω κιλα αλλα με πιο ωραιο τροπο για να μπορεσω να εχω ενδιαφερον για αυτο που κανω....τι μου προτεινεται;;σας ευχαριστω εκ των προτερων.. 

ΑπάντησηΑγαπητή Ειρήνη, ο Δείκτης Μάζας Σώματος σου είναι 29,3 που σημαίνει ότι το βάρος σου είναι πάνω από τα φυσιολογικά όρια. Το ανώτατο φυσιολογικό όριο βάρους για σένα είναι στα 60-61 κιλά. Όσον αφορά την διατροφή σου από την στιγμή που γυμνάζεσαι θεωρώ λάθος να ακολουθήσεις στερητικές δίαιτες οι οποίες δεν θα λύσουν και το πρόβλημα σου. Θα σου πρότεινα να ακολουθήσεις ένα μεσογειακό πρότυπο διατροφής που θα στηρίζεταια στις ακόλουθες βασικές διατροφικές οδηγίες:

  • Η ημέρα σου να αποτελείται από 2 κυρίως γεύματα (μεσημεριανό, βραδινό) και 2 ενδιάμεσα, με απόσταση 3 ωρών το ένα από το άλλο. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου!
  • Εφοδιάσου με τα κατάλληλα σνακ: μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, 1 χούφτα ξηροί καρποί με 1 φρούτο, 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ, 2-3 cream crackers σίκαλης ή 2-3 ρυζογκοφρέτες με 1 μερίδα τυρί, γιαούρτι 2% με 1κ.σ. μέλι, 2 καρύδια και κανέλα, 1 αυγό βραστό και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
  • Κατανάλωσε καθημερινά 2-3 φρούτα, 1-2 σαλάτες και 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών.
  • Ένταξε καθημερινά στην διατροφή σου 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Φάε εβδομαδιαία 1-2 φορές ψάρι, 1-2 φορές κοτόπουλο, 2-3 φορές όσπρια ή λαδερά ή ζυμαρικά ολικής αλέσεως, 1 φορά κόκκινο κρέας.
  • Καθημερινά συνόδεψε το κύριο γεύμα σου με 6-8 ελιές και σαλάτα.
  • Μην ξεχνάς την ενυδάτωση σου! Για να αποφύγεις τις κατακρατήσεις οι οποίες ευθύνονται για τη στασιμότητα ή και την άνοδο του δείκτη της ζυγαριάς κατανάλωνε καθημερινά 10-12 ποτήρια υγρών (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, ρόφημα κρόκου Κοζάνης).

Μαργαρίτα Μπουλούμπαση
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Επιστημονική Υπεύθυνη Διαιτολογικής Μονάδας Λόγω Διατροφής Λάρισα (Αλκαζάρ)
mbouloumpasi @ logodiatrofis.gr & mbouloumpasi @ outlook.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία