Ειδήσεις

Δεν μου αρέσει το σώμα μου και δεν θέλω να παχύνω! Τι να κάνω; Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

 
Ερώτηση: Καλησπέρα! Είμαι 17 ετών και δίνω πανελλήνιες. Δεν έχω καθόλου χρόνο να γυμναστώ και η μητέρα μου φτιάχνει θα έλεγα παχυντικά φαγητά κυρίως. Δεν μου αρέσει το σώμα μου και δεν θέλω να παχύνω! Τι να κάνω; Βοηθήστε με!

Απάντηση: Αγαπητή,

 Για να χάσετε βάρος πρέπει να υιοθετήσετε υγιεινές συνήθειες.

  • Μάθετε να τρώτε σωστά και ισορροπημένα.
  • Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή γάλα με 2 φρυγανιές & μαλακή μαργαρίνη & μέλι ή 1τμε φυσικό χυμό.
  • Συνεχίστε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι και 15-20 ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Το μεσημέρι συνοδεύετε πάντα το γεύμα σας με σαλάτα και 4-5 ελιές. Αποφύγετε να τηγανίζετε τις τροφές σας. Προτιμήστε το ψήσιμο και το μαγείρεμα.
  • Το απόγευμα πιείτε ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή καταναλώστε 2-3 κράκερ σικάλεσως με λίγο τυρί ή 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως ή γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς.
  • Το βραδινό σας γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Θα βοηθούσε επίσης η καταγραφή ενός ημερολογίου  ημερησίας καταναλώσεις τροφίμων ώστε να ελέγχετε καλυτέρα και εσείς η ιδία τον ευατό σας.
  • Να καταναλώνετε 1,5-2 lt υγρών ημερησίως (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, κρόκος κοζάνης), Να τρώει από όλες τις ομάδες τροφίμων και να ακολουθεί 30 min άσκηση ημερησίως (περπάτημα, διάδρομο, ποδήλατο, ελλειπτικό) για να ενεργοποιηθεί ο  μεταβολισμός της.  

 

Έφη Δέδε
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία