Ειδήσεις

Delivery: Σπιτικό & Light Συμβουλές & Tips

Τα τρόφιμα που παραγγέλνουμε  απ'έξω είναι πλούσια σε θερμίδες.

 

Παρόλα αυτά με κάποιες μικρές αλλαγές μπορούμε να τα εντάξουμε σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο (όλα τα εδέσματα να συνοδεύονται με άφθονη σαλάτα).

Πίτσα:

  • Για τη ζύμη χρησιμοποιείτε αλεύρι ολικής αλέσεως.
  • Αντί για σάλτσα ντομάτας προτιμήστε φρέσκια ντομάτα, η οποία δεν περιέχει αλάτι και λίπος όπως η σάλτσα.
  • Μειώστε τις θερμίδες και ενισχύστε τη γεύση με λαχανικά (πιπεριές, μανιτάρια, καλαμπόκι).
  • Αν θέλετε να βάλετε αλλαντικά προτιμήστε εκείνα που έχουν ελαιόλαδο και κυρίως γαλοπούλα βραστή.
  • Επιλέγετε τυρί με περιεκτικότητα σε λίπος 10-17%.

Θερμίδες κανονικής πίτσας: 360kcal
Θερμίδες light πίτσας:270kcal

 

Πίτα γύρο/σουβλάκι

  • Χρησιμοποιείτε αλάδωτη πίτα ολικής αλέσεως ή αραβική, έτσι ώστε να προσλαμβάνετε λιγότερο αλάτι, μηδέν ζάχαρη και περισσότερες φυτικές ίνες, που μειώνουν την απορρόφηση λίπους.
  • Για την παρασκευή του τζατζικιού προτιμάτε γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά.
  • Αντί για γύρο βάλτε φιλέτο ψητό κοτόπουλο ή γαλοπούλας.
  • Ενισχύστε τη γεύση και γλυτώστε θερμίδες προσθέτοντας κρεμμύδι και ντομάτα, που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Κανονική συνταγή: 471 kcal
Light συνταγή: 220 kcal

 

Club sandwich:

  • Αντικαταστήστε το λευκό ψωμί με πολύσπορο και τη μαγιονέζα με πλήρη λιπαρά με light σε ποσότητα 2 κουταλάκια του γλυκού.
  • Μειώστε τη συνολική πρόσληψη λίπους εμπλουτίζοντας το club με ντομάτα και μαρούλι.
  • Αντί για ζαμπόν προτιμάτε γαλοπούλα βραστή με ελαιόλαδο.
  • Επιλέγετε τυρί με περιεκτικότητα σε λίπος 10-17%.
  • Αντί για πατάτες τηγανιτές μπορείτε να το συνοδέψετε με stick καρότου και αγγούρι

Κανονική συνταγή: 415kcal
Light συνταγή: 300kcal

 

Σπιτικές Πατάτες τηγανιτές:

  • Κόβετε τις πατάτες σε λεπτές ροδέλες, τις αλείφετε ελαφριά με ελαιόλαδο και ρίγανη και τις ψήνετε σε λαδόκολα στο φούρνο στους 200oC για μισή ώρα.

Κανονική συνταγή: 215kcal
Light συνταγή: 143kcal

 

Hamburger:

  • Για το μπιφτέκι αντί για μοσχαρίσιο κιμά, προτιμάτε κιμά από κοτόπουλο ή γαλοπούλα.
  • Το λευκό ψωμί καλό είναι να το αντικαταστήσετε με ψωμί ολικής ή σίκαλης ή πολύσπορο.
  • Την κέτσαπ την εναλλάσσετε με φρέσκια ντομάτα.
  • Αν θέλετε να προσθέσετε τυρί επιλέγετε εκείνα με περιεκτικότητα σε λίπος 10-17%.

Κανονική συνταγή: 400kcal
Light συνταγή: 250kcal

 

Σπανακοπιτάκια

  • Αφαιρέστε από την κλασική συνταγή το τυρί φέτα και δημιουργήστε μία νόστιμη χορτόπιτα με σπανάκι, άνιθο, κρεμμύδι και άγρια χόρτα, όπου δεν θα τα τσιγαρίστε αλλά θα τα βράσετε ελάχιστα με λίγο νερό και ελαιόλαδο σε αντικολλητικό σκεύος και στη συνέχεια μαζί με το φύλλο θα τα ψήσετε στο φούρνο.
  • Δοκιμάστε να φτιάξετε μόνοι σας το σπιτικό φύλλο, στο οποίο τα μόνα υλικά που χρειάζεστε είναι αλεύρι (που μπορεί να είναι και ολικής αλέσεως), νερό, λίγο ελαιόλαδο και ξύδι. Το ίδιο φύλλο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και για τυρόπιτα στην οποία όλα τα τυριά καλό είναι να έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος.

Κανονική συνταγή: 230kcal
Light συνταγή: 150kcal

 

kapoli75x100Γεωργία Καπώλη
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΜSc
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
Επιστημονική Διευθύντρια Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου «ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ» - ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέας Κορινθίας
kapoli@logodiatrofis.gr

Δείτε επίσης

Πως να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!

Πως να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!

Η επίπεδη κοιλιά είναι ένα θέμα που αφορά πολύ κόσμο καθώς ποιος δεν θα ήθελε να έχει επίπεδη κοιλιά έτσι ώστε να δείχνει υπέροχα σε ένα στενό φόρεμα ή έτσι ώστε να μην ρουφάει την κοιλιά του. !

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Είναι γνωστό και αποδεδειγμένο από πληθώρα μελετών και ερευνών ότι τα υψηλά επίπεδα μόλυνσης είναι συνδεδεμένα  με πολλές περιπτώσεις σοβαρών παθήσεων, κάποιες από τις οποίες τελικά οδηγούν στο θάνατο. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία