Ειδήσεις

Bronze Award για την Barilla στα Social Media Awards 2015 Τα νέα της Διατροφής

Το Bronze Award απέσπασε η Barilla στα Social Media Awards 2015.

 

Το βραβείο απονεμήθηκε στη Barilla για τη συμμετοχή στην κατηγορία «Best Content Marketing in Social Media» για την επιτυχημένη online ενέργεια, με τίτλο «Οι Ιταλοί». Σύμφωνα με την καμπάνια, 4 Ιταλοί που έχουν επιλέξει να ζουν μόνιμα στην Ελλάδα παραδίδουν μαθήματα γνήσιου Ιταλικού στυλ, με τη συνδρομή της Barilla. 

«Η διάκριση στα Social Media Awards 2015 έρχεται ως αναγνώριση και επιβράβευση της καινοτόμας στρατηγικής που ακολουθεί η Barilla στην Ελλάδα. Επιπλέον, επισφραγίζει την αξία που δίνει η Barilla στα online μέσα και στο content marketing, εστιάζοντας στη δημιουργία περιεχομένου με αξία για τον καταναλωτή και προσθέτοντας έτσι αντίστοιχα αξία και στη μάρκα» δήλωσε ο κ. Θάνος Αθανασόπουλος, Διευθυντής Marketing της Barilla Hellas.  

Στη βραβευμένη καμπάνια της Barilla χρησιμοποιήθηκε στρατηγική επικοινωνίας που περιλάμβανε τη δυναμική προβολή μέσω ενός ειδικού microsite, την προβολή των 3 videos και την χρήση rich media σε μεγάλα websites, διαγωνισμό στο Facebook, αλλά και την αξιοποίηση του υπάρχοντος καναλιού στο Youtube.

Πληροφορίες: *αία relate, κα Άννα Δήμα, τηλ.: 210-7418900, fax: 210-7418930, e-mail: dima@aea.gr  

Δείτε επίσης

'Η ΝΤΟΜΑΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΑΡΟ' στο PUBLIC Γλυφάδας

'Η ΝΤΟΜΑΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΑΡΟ' στο PUBLIC Γλυφάδας

Οι εκδόσεις Μίνωας και το Public Γλυφάδας σας προσκαλούν σε μια εκδήλωση για γονείς και παιδιά με αφετηρία το βιβλίο της Ελένης Πετρουλάκη «Η ντοματούλα που δεν χωρούσε στο τελάρο» και θέμα «Παιδική διατροφή και άσκηση».!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία