Ειδήσεις

Βασικές συμβουλές σωστής διατροφής των παιδιών από την Όλγα Παπαγιάννη Παιδί

Το  άρθρο συντάχθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής  της φοιτήτριας  Παπαγιάννη Όλγας.

 

Ορισμός διατροφής
Είναι η επιστήμη που μελετά την επίδραση των θρεπτικών συστατικών των τροφίμων στον ανθρώπινο οργανισμό.

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΤΡΩΩ
Η καθημερινή διατροφή με πρόχειρο και προπαρασκευασμένο φαγητό μπορεί να καταστρέψει την υγεία αργά και αθόρυβα, χωρίς να το καταλάβουμε.

Παχυσαρκία σημαίνει :
• υπέρμετρη αύξηση του σωματικού λίπους, που δυσχεραίνει την υγεία του ανθρώπου

TA AITIA

  • Έλλειψη σωματικής δραστηριότητας
  • Διατροφική συμπεριφορά
  • Κληρονομικότητα
  • Ασθένειες
  • Εσφαλμένα πρότυπα και λανθασμένα διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Γιατί τρώμε ?
Για να έχουμε ενέργεια - Για να είμαστε καλύτεροι στα μαθήματα και τα αθλήματα - Για να είμαστε δυνατοί – Για να παίζουμε - Για να είμαστε υγιείς παιδιά και υγιείς ενήλικοι .

Που στοχεύουμε επιλέγοντας τα κατάλληλα τρόφιμα για την διατροφή μας ?

  • Σε μια σωστή και υγιεινή διατροφή που καλύπτει τις ιδιαίτερες διατροφικές μας ανάγκες χωρίς να μας στερεί τα αγαπημένα μας τρόφιμα.
  • Η διατροφή μας να έχει μέτρο ισορροπία και ποικιλία.
  • Να διατηρούμε πάντα φυσιολογικό βάρος.

ΤΑ 5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

  1. Πρωινό
  2. Δεκατιανό
  3. Μεσημεριανό
  4. Απογευματινό
  5. Βραδινό

Η διατροφική πυραμίδα και η μεσογειακή διατροφή
Κάθε μέρα πρέπει να παίρνουμε από τη διατροφή μας όση ενέργεια χρειάζεται για τις δραστηριότητές μας.Για να είμαστε υγιείς και να μην έχουμε αυξημένο βάρος , θα πρέπει η ζυγαριά μας (ενέργεια που παίρνουμε-ενέργεια που χάνουμε) να είναι σε ισορροπία.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΔΩ!

Δείτε επίσης

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Βιταμίνη D για γερά παιδιά

Το 9% των παιδιών έχουν έλλειψη βιταμίνης D, και 61 % των παιδιών δεν παίρνουν αρκετή βιταμίνη D για την υποστήριξη της υγείας σε τακτική βάση, σύμφωνα με μια μελέτη του 2009 που δημοσιεύθηκε στην «Pediatrics». !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία