Ειδήσεις

Αυγά | Η καθημερινή δόση υγείας Τροφογνωσία

Τα αυγά θεωρούνται το πιο κοινό πρωινό σε κάθε νοικοκυριό.

 

Αλλά, εξαιρώντας τα αυγά από τη διατροφή τους, οι χορτοφάγοι και οι vegans είναι πιθανόν να χάνουν ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα. Είτε πρόκειται για ποσέ, τηγανητά, βραστά ή ομελέτα, τα αυγά αποτελούν υγιεινό μέρος της διατροφής ενός ατόμου.

Εάν τα αυγά δεν αποτελούν μέρος της διατροφής σας, τίποτα δεν μπορεί να γεμίσει το κενό. Αυτό το εργοστάσιο παραγωγής πρωτεΐνης μπορεί να σας προσφέρει πολλά οφέλη τα οποία ίσως δεν γνωρίζετε.

  1. Δόση υγείας: Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η υψηλή περιεκτικότητα του κρόκου σε χοληστερόλη είναι επιβλαβής για την καρδιά. Ωστόσο, αυτό έχει αποκλειστεί από σχετική έρευνα, η οποία συνεχίζεται εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια. Η έρευνα έχει δείξει ότι τα αυγά αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μιας υγιεινής διατροφής.
  2. Μείωση βάρους: Εάν στοχεύετε στην απόκτηση ενός συγκεκριμένου βάρους ενσωματώνοντας τα αυγά στη διατροφή σας, λάβατε μια σοφή απόφαση. Αυτό το τρόφιμο γεμάτο με πρωτεΐνη θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερο χρόνο και θα σας βοηθήσει να περιορίσετε τα τσιμπολογήματα.
  3. Το να είσαι σε φόρμα είναι καλό: Προσλαμβάνοντας μια επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης μετά από την προπόνηση είναι απαραίτητο. Αυτό σας βοηθά να ανοικοδομήσετε και να επιδιορθώσετε τους μυς που έχουν φθαρεί κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Τα αυγά είναι ο πλέον πρόσφορος τρόπος προμήθειας αυτών τα απαραίτητων θρεπτικών συστατικών για τον οργανισμό.
  4. Πηγή βιταμίνης D: Εκτός από τις πρωτεΐνες, τα αυγά σας προμηθεύουν και με ένα άλλο απαραίτητο θρεπτικό συστατικό -τη βιταμίνη D, η οποία εκτός των άλλων, είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της υγείας των οστών. Τα αυγά είναι από τις λίγες φυσικές πηγές που μπορούν να καλύψουν επαρκώς τις συνιστώμενες απαιτήσεις για τη βιταμίνη D.
  5. Περιεκτικότητα σε λιπαρές ουσίες: Ένα μεγάλο αυγό αποτελείται από 1,5γρ κορεσμένου λίπους, 1,8γρ μονοακόρεστου λίπους και 1 γρ πολυακόρεστου. Ένα μεγάλο αυγό παρέχει επίσης 185mg χοληστερίνης ενώ το ανώτατο όριο της χοληστερόλης που πρέπει να καταναλώνεται σε μια ημέρα θα πρέπει να είναι μικρότερο από 300 mg.
  6. Διαδικασία Γήρανσης: Έχετε πετάξετε αυγά νωρίτερα από ό, τι είναι απαραίτητο; Τα αυγά μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός τριών εβδομάδων από την ημερομηνία αγοράς, όταν αποθηκεύονται μέσα σε ένα ψυγείο. Χαλάνε πιο γρήγορα όταν φυλάσσονται σε θερμοκρασία δωματίου.

Μια σημαντική σημείωση για όλους εσάς τους λάτρεις των αυγών εκεί έξω. Δεν έχει σημασία πόσο υγιεινά είναι τα αυγά για σας, το σημαντικό είναι να διατηρηθεί μια θρεπτική ισορροπία. Εξετάστε την πρόσληψη πρωτεϊνών και από άλλες πηγές, όπως τα ψάρια και τα όσπρια και συνδυάστε τα με υδατάνθρακες και καλά λιπαρά για να έχετε εγγυημένα μια υγιεινή διατροφή.

karaiskou-tina

Τίνα Καραΐσκου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
​tinakaraiskou@gmail.com

 

 

Δείτε επίσης

Απολαύστε την αγαπημένη σας μπύρα χωρίς θερμίδες

Απολαύστε την αγαπημένη σας μπύρα χωρίς θερμίδες

Η κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί συνήθως απαγορευμένο καρπό για όσους προσέχουν τη διατροφή τους και την υγεία τους. Ωστόσο, η επιλογή του κατάλληλου ποτού, όπως η μπύρα, μπορεί να προσφέρει το «τερπνόν μετά του ωφελίμου».!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία