Ειδήσεις

7 τροφές που μειώνουν την χοληστερόλη και τον κίνδυνο εμφράγματος Παθήσεις

Η μείωση της χοληστερόλης προωθεί τη γενικότερη υγεία της καρδιάς.

 

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), οι καρδιαγγειακές παθήσεις θα αποτελέσουν την μεγαλύτερη αιτία θανάτου στην Ινδία μέχρι το 2020. Ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής και η χαμηλή φυσική δραστηριότητα κρίνονται ως οι μεγαλύτεροι υπαίτιοι των αυξημένων  επιπέδων χοληστερόλης. Τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχει τρόπος να μειώσετε την χοληστερόλη σας με φυσικό τρόπο με συμμάχους στην προσπάθειά σας τις τροφές. Στη συνέχεια αναφέρονται επτά τροφές τις οποίες ενδείκνυται να συμπεριλάβετε στη καθημερινή σας διατροφή για να μειώσετε τη χοληστερόλη στο αίμα σας.

  1. Ελιές: Οι ελιές αποτελούν πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, συμβάλλοντας έτσι στην μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων κυρίως λόγω πτώση της αρτηριακής πίεσης και της «κακής» LDL χοληστερόλης.
  2. Λευκό τσάι: Καταναλώνοντας 2 – 3 φλιτζάνια άσπρο τσάι την ημέρα βοηθά στην καλύτερη αραίωση του αίματος, διατηρώντας την καλή υγεία της καρδιάς. Το λευκό τσάι περιέχει επίσης πολυφαινόλες που βοηθούν στη «διάλυση» των τριγλυκεριδίων που έχουν κατατεθεί στο σώμα σας, ένας άλλος «αντίπαλος» της καλής υγείας της καρδιάς.
  3. Σκόρδο: Όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι το σκόρδο βοηθά στην μείωση της χοληστερόλης και στη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης.  
  4. Δημητριακά ολικής άλεσης: Καταναλώνοντας ένα μπολ με δημητριακά ολικής άλεσης τα οποία περιέχουν διαλυτές φυτικές ίνες, πραγματοποιείτε μεγάλα άλματα που σας οδηγούν στην μείωση των επιπέδων  της ολικής  χοληστερόλης σας. 
  5. Καρύδια: Τα καρύδια εμποδίζουν την απορρόφηση της χοληστερόλης στο αίμα και μειώνουν τον αριθμό των τριγλυκεριδίων μειώνοντας έτσι τον καρδιακό κίνδυνο. Περιέχουν μεγάλες ποσότητες μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, φυτικών ινών αλλά και βιταμινών, συστατικών που πρέπει να λαμβάνουν χώρα σε μία ισορροπημένη διατροφή, χαμηλή σε χοληστερόλη.
  6. Ελαιόλαδο: Το ελαιόλαδο περιέχει παράγοντες και αντιοξειδωτικές ουσίες που συμβάλλουν στην μείωση της LDL χοληστερόλης, διατηρώντας παράλληλα την «καλή» (HDL) χοληστερόλη ανεπηρέαστη.
  7. Σόγια: Η σόγια είναι μια οικονομική και ταυτόχρονα ιδιαίτερα θρεπτική τροφή. Μελέτες δείχνουν πως η σόγια οδηγεί σε περίπου 10 % μείωση της χοληστερόλης στο αίμα (κυρίως λόγω των ισοφλαβονών που περιέχουν).  

Αστέριος Ματσούκας
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
email : 
astmatsoukas@gmail.com 

Δείτε επίσης

Οστεοπόρωση και διατροφή

Οστεοπόρωση και διατροφή

Η οστεοπόρωση είναι χρόνια πάθηση του μεταβολισμού των οστών, κατά την οποία παρατηρείται σταδιακή μείωση της πυκνότητας και ποιότητάς τους!

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Η φλεγμονή είναι σαν μια πυρκαγιά που βρυχάται μέσα μας και που πολύ από σας μπορεί να μην γνωρίζετε την ύπαρξη της. !

Διαβήτης Κύησης και Διατροφή

Διαβήτης Κύησης και Διατροφή

Η περίοδος της εγκυμοσύνης αποτελεί μια ιδιαίτερη εποχή στην ζωή της γυναίκας καθώς λαμβάνει μέρος μια σειρά αλλαγών τόσο στον οργανισμό όσο και στην ψυχολογία της. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία