Ειδήσεις

6 tips για πιο υγιεινές καλοκαιρινές επιλογές Εποχιακά Θέματα

 

Tο καλοκαίρι μπήκε και τα υπαίθρια μπάρμπεκιου αποτελούν μέρος τις καθημερινότητας.

Yγιεινές καλοκαιρινές επιλογές

Όλα αυτά βέβαια, συχνά συνοδεύονται από σνακ και σαλάτες υψηλής θερμιδικής αξίας τσιπς και παγωτά, κοκτέιλ αλλά και μπύρες! Μπορούμε και έχουμε την δυνατότητα να αποφύγουμε τα πάντα?

Η απάντηση είναι όχι, αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να απολαύσουμε τις διακοπές μας, έχοντας μόνο 6 απλά tips κατά νου!

  1. Μην παραλείπετε το πρωινό! Με το πρωινό ξύπνημα το σώμα χρειάζεται ένα πλήρες και ισορροπημένο γεύμα, για να "ενεργοποιηθεί" ο μεταβολισμός και να δουλέψει σε υψηλές ταχύτητες, παρέχοντας ενέργεια κατά την διάρκεια της μέρας. Ένα τέτοιο γεύμα αποτελείται κυρίως από μια ικανοποιητική ποσότητα πρωτεινών, υδατανθράκων και καλών λιπαρών. Μια καλή επιλογή θα ήταν γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως επίσης και μια μερίδα φρέσκων φρούτων!
  2. Επιλέξτε πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες! Το πράσινο τσάι βοηθά στην απώλεια του βάρους αυξάνοντας τον μεταβολισμό, μειώνει επίσης τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και δεν περιέχει από μόνο του καθόλου θερμίδες, έτσι αποτελεί την καλύτερη επιλογή για ένα δροσιστικό, καλοκαιρινό ρόφημα συνοδευμένο από πάγο και μέντα και Lime.
  3. Καταναλώστε θαλασσινά! Το καλοκαίρι είναι η καταλληλότερη περίοδος, για να προμηθεύσουμε με τα πιο φρέσκα θαλασσινά το τραπέζι μας. Οι πιο "δυνατές" επιλογές δεν θα μπορούσε να είναι άλλες από τον τόνο, τον αστακό, τα μύδια αλλά και το καλαμάρι, για μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα, και παράλληλα χαμηλή σε θερμιδικό φορτίο.
  4. Απολαύστε τα καλοκαιρινά φρούτα/λαχανικά! Το καλοκαίρι έρχετε και μαζί του φέρνει τις καλύτερες επιλογές για πολύχρωμες και φρέσκες φρουτοσαλάτες! Καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινα, σταφύλια, βερίκοκα και σύκα όπως επίσης και πιπεριές, ντομάτες, αγγουράκια,καρότα,παντζάρια και μελιτζάνες δημιουργούν απολαυστικές σαλάτες, προστατεύοντας παράλληλα το δέρμα μας από την έκθεση στον ήλιο, λόγο των βιταμινών (Α, C και E) και των καροτενοειδών(λουτεϊνη, β-καροτένιο, λυκοπένιο) που παίζουν κυρίαρχο ρόλο στην αντηλιακή προστασία.
  5. Επιλέξτε νερό για ενυδάτωση! Για την απαραίτητη ενυδάτωση κατά τους μήνες του καλοκαιριού επιλέξτε το νερό και όχι το αλκοόλ ή άλλα σακχαρούχα ποτά, ειδικά εάν ασκήστε έντονα. Το αλκοόλ έχει την τάση να μας αφυδατώνει ενώ το νερό και τα φρούτα είναι ιδανικά για ενυδάτωση και αναπλήρωση όλων των χαμένων ηλεκτρολυτών, λόγω αυξημένης εφίδρωσης. Μια έξυπνη επιλογή για την βραδινή έξοδο είναι μπύρα χωρίς αλκοόλ.
  6. Σνακ στην παραλία! Κάντε τις καλύτερες δυνατές επιλογές για σνακ στην παραλία αποφεύγοντας περιττές θερμίδες. Μπορείτε να ετοιμάσετε από το σπίτι υγιεινά σάντουιτς ή να επιλέξετε μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, κάποιο επιδόρπιο κρύου γιαουρτιού με φρέσκα φρούτα, γρανίτα ή ακόμη και παγωτό χαμηλών λιπαρών!

xrisovalantis-iliasΧρυσοβαλάντης Ηλίας
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ 137 (ΒΟΛΟΣ)
24210–44730/ 6941538123
chrysovalantis.ilias@gmail.com

 

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία