Ειδήσεις

5 λόγοι για να καταναλώνετε πρωινό Συμβουλές & Tips

Πέντε πολύ καλοί λόγοι για να καταναλώνετε κι εσείς καθημερινά πρωινό.

 

Το πρωινό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, διότι μετά από τον ύπνο και μετά από μια μακρά νύχτα, το σώμα είναι χαμηλό σε ενέργεια, πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος για να καταναλώνετε καθημερινά πρωινό. Τι θα λέγατε για πέντε ακόμη;

  1. Η παράλειψη του πρωινού συνδέεται με το υπερβολικό βάρος. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει ακόμη καθοριστεί μια άμεση επίδραση της παράλειψης του πρωινού με το βάρος, οι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που παραλείπουν το πρωινό έχουν περισσότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι. Μια μεγάλη μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι παρέλειπαν το πρωινό ήταν 4,5 φορές πιο πιθανό να είναι βαρύτεροι σε σχέση με όσους έτρωγαν πρωινό.
  2. Το πρωινό σας βοηθάει να χτίσετε τη μυϊκή σας μάζαΗ πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και τη διατήρηση τωνμυών, αν όμως δεν έχετε πάρει αρκετή πρωτεΐνη στη διάρκεια της ημέρας η συντήρηση των μυών δεν είναι στο μέγιστο επίπεδο. Χρησιμοποιήστε λοιπόν το πρωινό για να ανεβάσετε την πρωτεΐνη σας περιλαμβάνοντας τα αυγά, το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί στο πρωινό γεύμα σας. Ένα ακόμη σημαντικό όφελος της πρωτεΐνης το πρωί είναι ότι είναι πιθανό να σας δημιουργεί περισσότερο κορεσμό. Όπως διαπιστώθηκε σε μια μελέτη, όσοι έτρωγαν πρωτεΐνη στο πρωινό ανέφεραν ότι αισθάνθηκαν ικανοποιημένοι περισσότερο από εκείνους που κατανάλωναν την ίδια ποσότητα πρωτεΐνης σε άλλα γεύματα.
  3. Το πρωινό είναι γεμάτο με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που οι περισσότεροι από εμάς δεν παίρνουν αρκετά από την διατροφή τους. Αν έχετε στο καθημερινό σας πρωινό τρόφιμα όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως και το γάλα, τα φρούτα και το γιαούρτι ή τα αυγά και τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, είναι πολύ πιθανό να καλύψετε τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού σας με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Όσοι παραλείπουν το πρωινό τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, φωσφόρου και ψευδαργύρου, βιταμινών Α, Ε, Β6, C και φυλλικού οξέος.
  4. Ωφελεί το σάκχαρο του αίματος και τα επίπεδα χοληστερόλης. Μια μικρή μελέτη έδειξε ότι όταν υγιείς φυσιολογικού βάρους γυναίκες παρέλειπαν το πρωινό τους, το σάκχαρο νηστείας τους ήταν υψηλότερο μαζί με τη χοληστερίνη τους, ανεβάζοντας τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, όπως ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις.
  5. Η παράλειψη του πρωινού δεν θα σας γλυτώσει από τις θερμίδες. Μπορεί να φαίνεται σαν να παραλείπετε ένα ολόκληρο γεύμα το οποίο θα πρέπει να σας οδηγήσει σε απώλεια βάρους, αλλά το αντίθετο φαίνεται να είναι αληθινό. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι παραλείπουν το πρωινό έχουν την τάση να τρώνε περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας και είναι πιο πιθανό να είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα.


Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
dhmhtra_stam@hotmail.com

 

Δείτε επίσης

Πως να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!

Πως να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!

Η επίπεδη κοιλιά είναι ένα θέμα που αφορά πολύ κόσμο καθώς ποιος δεν θα ήθελε να έχει επίπεδη κοιλιά έτσι ώστε να δείχνει υπέροχα σε ένα στενό φόρεμα ή έτσι ώστε να μην ρουφάει την κοιλιά του. !

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Τα δέκα κορυφαία τρόφιμα για αποτοξίνωση

Είναι γνωστό και αποδεδειγμένο από πληθώρα μελετών και ερευνών ότι τα υψηλά επίπεδα μόλυνσης είναι συνδεδεμένα  με πολλές περιπτώσεις σοβαρών παθήσεων, κάποιες από τις οποίες τελικά οδηγούν στο θάνατο. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία