Ειδήσεις

Τα 16 καλύτερα τρόφιμα για των έλεγχο του διαβήτη τύπου 2 Παθήσεις

Ο σακχαρώδης διαβήτης είναι μια χρόνια κατάσταση 

Σύμφωνα με την οποία ο οργανισμός δεν παράγει αρκετή ινσουλίνη ή τα κύτταρα του σώματος δεν αποκρίνονται σωστά στην ινσουλίνη που παράγεται. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μόλις διαγνωστεί, θα πρέπει να παίρνουν φάρμακα για μια ζωή.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι που έχουν διαβήτη τύπου 2, με αυστηρή δίαιτα ελέγχου, είναι σε θέση να μείνουν μακριά από τη φαρμακευτική αγωγή. Μια πρόσληψη των σωστών μικροθρεπτικών συστατικών, όπως το χρώμιο, το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος, σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη πρόσληψη των υδατανθράκων, λιπών και πρωτεϊνών μπορεί να παρέχει αρκετή υποστήριξη και να ρυθμίσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας.

Αυτά είναι 18 από τα καλύτερα τρόφιμα που βοηθούν στον διαβήτη!

1. Ξηροί καρποί

Υψηλοί σε λίπη και πρωτεΐνες, οι ξηροί καρποί είναι μια εξαιρετική τροφή για σνακ και μπορούν να συμπεριληφθούν στο πρωινό σας, σε smoothies και σε σαλάτες.

 2. Ψάρι

Τα ψάρια είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση της φλεγμονής που μπορεί να προκληθεί από το διαβήτη. Τα ψάρια είναι επίσης μια καλά πηγή άπαχης πρωτεΐνης.

3. Λάδι καρύδας

Πλούσιο σε τριγλυκερίδια μέσης αλύσου, το έλαιο καρύδας μπορεί να βοηθήσει την επιβράδυνση της απορρόφησης των σακχάρων στο αίμα και τη βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη.

4. Φύκια

Τα φύκια ανήκουν στα superfoods που βοηθούν στο διαβήτη, προκαλώντας αλκαλικοποίηση στον ιστό του σώματος. Επιπλέον, περιέχει λίγο ή καθόλου υδατάνθρακες και έτσι δεν επηρεάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα!

5. Σπόροι κάνναβης

Μόλις 3 κουταλιές της σούπας σπόροι κάνναβης σας παρέχουν 10 γραμμάρια πρωτεΐνης και περίπου 3000mg ωμέγα-3 λιπαρών. Η πρωτεΐνη κρατάει σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και τα ω-3 λιπαρά μειώνουν τη φλεγμονή.

6. Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει υγιεινά λίπη και λίγη πρωτεΐνη, που βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας.

7. Φασόλια

Πλούσια σε φυτικές ίνες, τα φασόλια είναι ένα εξαιρετικό φαγητό που μπορούν να καταναλώνουν οι διαβητικοί. Τα φασόλια επιβραδύνουν την απελευθέρωση των σακχάρων και επίσης βοηθούν στην αποτοξίνωση του ήπατος λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε θείο. Η ηπατική λειτουργία είναι σημαντική και μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.

8. Σπανάκι

Πλούσιο σε χρώμιο, μαγνήσιο και μαγγάνιο, το σπανάκι μπορεί να ενισχύσει τα κύτταρα σας με θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για τον υγιή μεταβολισμό της ινσουλίνης.

9. Γλυκοπατάτα με λάδι καρύδας

Η Αμερικανική Διαβητολογική Εταιρεία έχει αναγνωρίσει τη γλυκοπατάτα ως μια πολύ καλή επιλογή τροφίμων για το διαβήτη. Η γλυκοπατάτα βοηθά στη μείωση της αντίστασης στην ινσουλίνη και με λίγο λάδι καρύδας πάνω από ψητές γλυκοπατάτες, μπορείτε να μειώσετε περαιτέρω τον γλυκαιμικό δείκτη του γεύματος σας.

10. Φακές

Βραστές ή σε σαλάτα λαχανικών, οι φακές είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και προσφέρουν μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης.

11. Πλούσια σε φυτικές ίνες φρούτα και λαχανικά

Οι φυτικές ίνες βοηθούν την επιβράδυνση της απελευθέρωσης σακχάρου στο αίμα. Έτσι, με την κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, το πάγκρεας παράγει λιγότερη ινσουλίνη.

12. Αυγό

Μια πλήρης πρωτεΐνη, με σχεδόν καθόλου υδατάνθρακες, το αυγό είναι ένα ιδανικό τρόφιμο για διαβητικούς!

13. Λιναρόσποροι

Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά και είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών. Οι σπόροι λιναριού είναι  καλύτερο να καταναλώνονται φρέσκοι και θα πρέπει να αποθηκεύονται στο ψυγείο.

14. Πικρό πεπόνι

Μοιάζει με σγουρό αγγούρι και περιέχει το phytonutrient που ονομάζεται Charantin, το οποίο βοηθά την αύξηση της πρόσληψης γλυκόζης και τη σύνθεση του γλυκογόνου. Το γλυκογόνο είναι μια μορφή σακχάρου που αποθηκεύεται κυρίως στο ήπαρ και μυϊκό ιστό μας.

15. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια περιέχουν υψηλές ποσότητες χρωμίου. Το χρώμιο βοηθά στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και κάνει τα κύτταρα πιο δεκτικά στην ινσουλίνη.

16. Κανέλα

Δεν είναι απλώς ένα μπαχαρικό, αλλά ένα πολύ ισχυρό όπλο κατά του διαβήτη! Η κανέλα συμβάλλει στη μείωση της αντίστασης στην ινσουλίνη.

Σε όλα αυτά τα τρόφιμα φαίνεται ότι υπάρχουν πολλά υγιεινά λίπη, μέταλλα όπως το χρώμιο, το μαγνήσιο και το μαγγάνιο σε συνδυασμό με πρωτεΐνη. Στους διαβητικούς, συνιστούμε να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία υγείας για την παρακολούθηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα σας προτού κάνετε αλλαγές στη διατροφή σας.

Αλεξιάννα Τριανταφύλλου
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος 
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
tria.ale7 @ gmail.com

Δείτε επίσης

12 Σημάδια που δείχνουν ότι έχετε δυσανεξία στη γλουτένη

12 Σημάδια που δείχνουν ότι έχετε δυσανεξία στη γλουτένη

Ο όρος  ευαισθησία στη γλουτένη έχει επινοηθεί  για να περιγράψει τα άτομα που δεν μπορούν να διασπάσουν τη γλουτένη και τα συμπτώματα τους είναι  παρόμοια με εκείνα της κοιλιοκάκης , αλλά δεν έχουν τα ίδια αντισώματα και την ίδια εντερική βλάβη, όπως στην κοιλιοκάκη. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία