Νέα καμπάνια από τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος Παραδοσιακός Τα νέα της Διατροφής

Σχεδόν έναν αιώνα τώρα εμείς οι Έλληνες ανοίγουμε την καρδιά μας πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος.

Σε αυτή την ιδέα βασίστηκε και η νέα καμπάνια του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, που δημιούργησε η McCann Erickson σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής την TOPCUT MODIANO και έκανε την εμφάνισή της στους τηλεοπτικούς δέκτες την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου. Σε ένα πέρασμα από το 1919 μέχρι και σήμερα, πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος εκφράζονται όνειρα, ιδέες, μυστικά, έρωτες, δυνατά «θέλω» μέσα από διαφορετικές ιστορίες & ανθρώπινες σχέσεις.

Με ένα ταξίδι, λοιπόν, που μετράει σχεδόν 100 χρόνια τώρα, ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος περνά από γενιά σε γενιά σαν "κληρονομιά", ενώνοντας το χθες με το σήμερα με το μοναδικό του άρωμα ... έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες!

Διαβάστε τα τελευταία ΝΕΑ της ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ εδώ

Δείτε επίσης

Φέτος, 1.250.000 «ΜΕΡΙΔΕΣ ΑΓΑΠΗΣ» από το ΒΙΤΑΜ!

Φέτος, 1.250.000 «ΜΕΡΙΔΕΣ ΑΓΑΠΗΣ» από το ΒΙΤΑΜ!

Για δεύτερη χρονιά συνεχίζεται η εκστρατεία αγάπης του ΒΙΤΑΜ, με δωρεάν διάθεση προϊόντων, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» και 14 Δήμους σε όλη την Ελλάδα.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία